24 Aralık 2015 Perşembe

Beni Affet 879. Bölüm Özeti Fragmanı (28 Aralık Pazartesi)


beni affet
Beni Affet 879. Bölüm Özeti Fragmanı (28 Aralık Pazartesi) günü kendi saatinde ve gününde sitemizde olacak. Beni Affet 879.bölüm özeti, Beni Affet 879.bölüm fragmanı(28 Aralık Pazartesi), Beni Affet 879. Bölüm ÖZETİ, Beni Affet 879. Bölüm fragmanı online video,Beni Affet 880.bölüm özeti…Cüneyt, sonunda istemeden Hasret’le evlenmek zorunda kalır. Cüneyt’in Hasret’le evlenmeden önce yanlarına ulaşmaya çalışan Feride’yi hiç ummadığı bir sürpriz beklemektedir. Feride’nin öldüğü dönemde, Deniz’in Türkiye’ye geldiğini öğrenen Aziz ve Cüneyt, ona ait bir ipucu bulmakta.


Oğullarına moral vermek isteyen Bahar ve Kemal, Yusuf için hastanede sürpriz bir doğum günü partisi düzenlerler. Bahar’ın yalanlarını anlayan Demir, Kemal’in Yusuf’un hastalığı nedeniyle İnci ile evlendiği gerçeğini öğrenebilecek midir? Umut ile Mahir arasında yaşanan gerginlik nereye varacaktır?


Cüneyt, sonunda istemeden Hasret’le evlenmek zorunda kalır. Cüneyt’in Hasret’le evlenmeden önce yanlarına ulaşmaya çalışan Feride’yi hiç ummadığı bir sürpriz beklemektedir. Feride’nin öldüğü dönemde, Deniz’in Türkiye’ye geldiğini öğrenen Aziz ve Cüneyt, ona ait bir ipucu bulmakta kararlıdır.



Etiketler: Beni Affet 879.bölüm özeti, Beni Affet 879.bölüm fragmanı(28 Aralık Pazartesi), Beni Affet 879. Bölüm fragmanı online video, Beni Affet 880.bölüm özeti




Beni Affet 879. Bölüm Özeti Fragmanı (28 Aralık Pazartesi)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder